Sidan är under uppbyggnation!

Nyheter
Laddar...

EL-GE´S nya hemsida

el-ge sportfiskes logga

Ni som känner mig vet att EL-GE Sportfiske butik på Backaplan/Hisingen är det närmaste en religiös plats jag kommer här i livet. Och för dom lata dagarna när man hellre vill vara religiös på avstånd har jag fått nöja mig med el-gs hemsida. Här kan man planera och drömma. Men sidan har lämnat en del att önska både i design och utbud. I bland har den även känts ouppdaterad. Om så vart fallet lämnar jag osagt.
Men nu som sagt har det kommit en ny sida. Och jag måste säga att den får MVG. Lätt att hitta på och betydligt trevligare för ögat.
Nytt är också fliken "Fiskekurser". Har själv gått en kurs i flugfiske med Martin Karlsson som jag kan rekommendera starkt för er som vill testa på att flugfiska. 
Även bloggen känns betydligt fräschare, och som vanligt hittar man alltid en del skön söndagsläsning här.
Kanske låter detta som reklam. Men det skiter jag i! EL-GE är den bästa sportfiskebutik jag besökt. 
Keep up the good work!!!

EL-GE´S hemsida hittar du här.
Share on Google Plus

About Niklaz Ohlzzon

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 kommentarer :

Skicka en kommentar